http://skuteromania.xaa.pl/index.php
Nowy użytkownik
Witam jestem nowym użytkownikiem posiadam skuter od 2009 roku to Modo Ventus Formula 2 T. Przez rok nie jeździłem nim a
przed tym rokiem tak . Od nowości chodził dobrze, lecz po pewnym czasie działy się dziwne rzeczy. Na przykład na zimno odpalał z rozrucha na dotyk praktycznie A na ciepło ( po rozgrzaniu) nie zawsze, raczej za 2-gim czy 3-cim razem. Później dochodziły nierówne obroty silnika przy odpalaniu na zimno ( skakały to w gorę to w dół). Ostatnimi czasy ( rok właśnie temu) gdy odpalałem go, to nie było już takie łatwe ( ani z rozrucha ani z kopy . Gdy mi się udało to dostawał takich obrotów, że myślałem iż mi odjedzie, bardzo wysokie, później spadały jakby a następnie znów w górę trochę i po jakimś czasie jakby się " uspokajał". Przesiedział ok. rok w garażu i po tym czasie w ogóle go nie potrafiłem odpalić. Sprawdzałem świece wymieniłem ją, obroty starałem się zrobić ale nic, nawet nie jęknął
. I takie pytanie mam dla Was. Od nowości dość tak kopcił. Wiem, że 2 T tak mają z racji oleju osobnego mieszanym z paliwem ( posiadam osobny zbiorniczek). Wiem tez że gościu od którego go kupiłem ( ten skuter mam od nowości) powiedział mi że ma tak ustawione żeby trochę więcej pobierał oleju. Ponadto mam problem z hamulcem przednim (tłoczek w klamce się zwalił)płynu już nie mam bo wyciekł mi po drodze. Chce go zrobić bo szkoda mi go,po mimo tego ze to chinol z japońskim silnikiem. Nie wiem czy ktoś się orientuje w okolicach Żor czy nie o serwisy ( dużo ich chyba nie ma)a konkretniej chodzi mi o serwis 777Motocykle czy to dobry serwis czy też nie? ( samemu wole się nie bawić). Chcę go też z tuningować ale to osobny post z tego co wiem. Pozdrawiam wszystkich którzy posiadają skuterki
Ostatnio edytowany przez Morgaus (2012-01-23 11:07:40)
Offline
Nowy użytkownik
Chciałem jeszcze dodać, że skuter miał tzw. przegląd ( robił mi taki znajomy , który pracuje czy pracował w serwisie 777Motocykle) w którym:
- Wymieniono olej w przekładni.
- Wymieniono pasek napędowy, gdyż poprzedni był nie co za długi i za wąski.
- Nagwintowano otwory w bagażniku, gdyż z prawej strony rozleciała się śruba ( poszła główka , teraz mam wsadzony kufer).
- Poprawione zostały opony, gdyż uciekało mi z nich ( z tylnej bardziej) powietrze, musiałem nast. dnia max do 4 dni dopompowywać.
- Zdjęto blokadę zapłonu CID ( teraz skuter nie dostaje szybko dużych obrotów jak miało to miejsce z blokadą).
- Wymieniono przewody kierunkowskazów, które biegną do lusterek ( w nich też mam kierunki).
-Został podregulowany
Po tych zabiegach cisnął mi 70-73 km!!!!. Nie wiem ale za bardzo nie chce mi się wierzyć, może licznik źle pokazuje? bo to chińskie. Z blokadą jeździł mi ok 50 km.
Ostatnio edytowany przez Morgaus (2012-01-24 07:37:28)
Offline
Wyczyść gaźnik szczególnie dysze i wtedy sie baw w regulacje jak nic to nie pomoże to wymień świece (najlepiej zrób to na początku)
Offline
i jak, czyściłeś gaźnik??
Offline